Garanția de satisfacție (numai pentru clienții particulari)
pentru o satisfacție 100% a clienților - chiar și în cazul produselor personalizate:
În calitate de client privat, nu vă asumați niciun risc cu PhotoFancy, nici măcar în cazul produselor individualizate și personalizate . Dacă nu sunteți mulțumit de un produs, vă puteți primi banii înapoi în termen de 30 de zile, făcând uz de garanția noastră de satisfacție a clientului.
Pur și simplu trimiteți-ne un e-mail la adresa support@photofancy.ro cu numărul comenzii dvs. și motivul nemulțumirii dvs. De asemenea, am aprecia câteva fotografii ale produsului pe care l-ați primit. Bineînțeles, puteți suna, de asemenea, la numărul nostru de telefon gratuit 0800 672020 pentru a ne spune despre cererea dvs. de returnare.
În cazul unor defecte de calitate sau erori pentru care PhotoFancy este responsabil, vom remedia imediat defectul și vom produce o nouă versiune a articolului comandat.
În cazul în care nu sunteți mulțumit de produs sau dacă există defecte pentru care PhotoFancy nu este responsabil, vă vom rambursa, desigur, suma corespunzătoare după ce vom primi returul. În acest caz, veți primi de la noi un link pe care îl puteți utiliza pentru a comanda gratuit returul. Vă rugăm să nu ne returnați niciun fel de expedieri negratuite, deoarece nu le putem accepta.
Dreptul legal de retragere nu este limitat de garanția de satisfacție pentru produsele individualizate și personalizate. Pentru mai multe informații despre dreptul de retragere, vă rugăm să aici.
Pentru clienții comerciali, se aplică fără restricții Termeni și condiții generale.